دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعمال‌قانون ۱۸۳۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۴ خودروی متخلف (یکم مرداد ۱۴۰۳) آخرین وضعیت بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج | ۲۷۰ هزار نفر در صف انتظار هستند (یکم مرداد ۱۴۰۳) چرا کمک هزینه معیشتی معلولان متوقف شده است؟ چرا قانون متناسب ‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به درستی اجرا نمی‌شود؟
سرخط خبرها

۴۰ ایرانی در عربستان بستری شدند | هشدار گرمازدگی به حجاج

  • کد خبر: ۲۳۱۹۲۰
  • ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵
۴۰ ایرانی در عربستان بستری شدند | هشدار گرمازدگی به حجاج
رئیس ستاد مرکز پزشکی حج و زیارت شمار حجاج بستری‌شده در بیمارستان‌ها را ۴۰ نفر اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر که در عربستان به سر می‌برد، با اشاره به تدارک امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی ویژه ایام تشریق (مناسک حج) اظهار کرد: تمام ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی به حجاج در ایام تشریق فراهم شده است و با توجه به گرمای ۴١ و ۴٢ درجه کشور عربستان در این روزها، زائران به توصیه‌های پزشکان برای پیشگیری از گرمازدگی توجه ویژه داشته باشند.

وی همچنین از ارائه بیش از ۱۰۰ هزار و ۹۰۰ مورد خدمات پزشکی به زائران تا غروب دوشنبه (۱۴ خرداد) خبر داد و افزود: بیش از ۷۴ هزار و ۲۰۰ مورد خدمات درمانی در مکه و بیش از ۲۶ هزار و ۶۰۰ مورد خدمات در مدینه به زائران ارائه شده است. تعداد ویزیت در درمانگاه‌های ایرانی در مکه و مدینه نزدیک به ۱۶ هزار مورد است.

مرعشی ادامه داد: علاوه‌بر این ۲۹۶۸ مورد ویزیت تخصصی و ۴۳ هزار و ۵۲۳ مورد ویزیت هم در مطب‌های مجموعه‌های اقامتی انجام شده است. همچنین ۴۳۸۱ مورد خدمات پاراکلینیک، ۲۹هزار و ۲۰۰ مورد خدمات پرستاری، ۲۹ هزار و ۲۰۰ مورد خدمات بستری و ۲۵۵۶ مورد خدمات مددکاری و امداد و انتقال برای زائران انجام شده است.

وی گفت: در حال حاضر ۱۵ بیمار در بیمارستان‌های سعودی و ۲۵ بیمار دیگر در بیمارستان و درمانگاه مرکزی هلال احمر در مکه و مدینه بستری و از خدمات درمانی بهره‌مند می‌شوند.

به گفته رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، زائران شرایط جسمی قابل قبولی قرار دارند و ارائه خدمات درمانی به زائران کاروان‌ها در مدینه و مکه تا پایان عملیات حج ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->